Maandagochtend, de koffie pruttelt, de schermen lichten op, bij de Frescon maandag meeting zetten we direct de toon. Klantgericht, creatief en altijd in de actiestand. Niet voor een eindeloze brainstorm of inspirerende quotes op een whiteboard, maar voor ons strakke, doelgerichte maandag meeting. Geen trage opstartmodus of wazige to-do lijst, maar een scherpe blik op onze klanten en hun projecten.
Want laten we eerlijk zijn: als contentteam zitten wij niet achter in de bus. Wij sturen mee.
Waarom deze maandag meeting?
Onze missie is helder: impactvolle content maken die werkt. Voor bedrijven die willen groeien, zichtbaar willen zijn én hun verhaal slim willen vertellen. En dat lukt alleen als je weet waar je staat en waar je naartoe wil.
Daarom starten we elke week met een vaste structuur:
- Wat speelt er deze week?
- Welke acties moeten we oppakken?
- Waar lopen dingen vast of juist goed?
- Wie heeft waar ondersteuning nodig?
- Hoe staan we ervoor bij elk van onze klanten?
De kracht van structuur (met ruimte voor creativiteit)
Wat deze maandag meeting effectief maakt, is de balans. Aan de ene kant hebben we structuur: elk project en elke klant komt aan bod. Geen losse eindjes. Geen “oh ja, dat moesten we ook nog doen”-momenten.
Aan de andere kant is er altijd ruimte voor spontaniteit. Er ontstaan geregeld nieuwe ideeën, creatieve invalshoeken of spontane plannen tijdens de meeting. En ja, soms ook een goed getimede grap om de maandagochtend nét iets leuker te maken.
Daarnaast kijken we niet alleen naar het nu, maar ook vooruit. Is er een draaidag in zicht? Staat er een campagne live? Dan weten we op maandag al of alles gereed is of dat er actie nodig is.
Buddy-overleg: één team, dubbele dekking
Naast onze gezamenlijke klantmeeting hebben we ook elke week een buddy-overleg. Elk teamlid heeft namelijk niet alleen een eigen klantportefeuille, maar ook een buddy: een directe sparringpartner die meedenkt, meekijkt en kan inspringen als dat nodig is.
In dit overleg bespreken we o.a.:
- Strategie en planning
- Content creatie
- Innovatie en ontwikkelingen
- Campagnes en advertenties
- Analyses, Rapportages en KPI’s
- Interne communicatie en overleg
Dankzij deze buddystructuur is geen enkele klant afhankelijk van één contactpersoon. We waarborgen continuïteit, creativiteit én snelheid. Dat is pas teamwork.
Continu vinger aan de pols
Deze manier van werken zorgt ervoor dat we altijd in de actiestand staan voor onze klanten. Geen reactieve houding, maar proactief meedenken. Of het nu gaat om het uitrollen van een contentstrategie, het voorbereiden van een interview of het monitoren van advertentieresultaten: wij zitten er altijd bovenop.
We zijn niet voor niks jouw content team
En dat nemen we erg letterlijk.
Klaar om ook gestructureerd te groeien?
Of je nu al klant bij ons bent of nog twijfelt of je het maken van content wilt uitbesteden, deze maandagaanpak laat zien waar wij voor staan: samen bouwen aan slimme, creatieve en resultaatgerichte communicatie.
Plan een vrijblijvende kennismaking met ons in. We denken graag met je mee en laten je zien hoe wij als contentteam het verschil maken.