Spotlight

een voorbeeld van Digital Out of Home met een schoen advertentie op een billboard

DOOH: Data-gedreven buitenreclame op het juiste moment

Digital Out of Home (DOOH): geautomatiseerde buitenreclame met maximale impact Stel je voor: je bent onderweg naar een sportevenement en ziet op een digitaal billboard een advertentie voor de nieuwste hardloopschoenen. Even later wandel je door het winkelgebied op een regenachtige dag, en verschijnt er…

Videomarketing: De sleutel tot meer zichtbaarheid en impact

Wanneer je dit leest, is de kans groot dat je vandaag al minstens één video hebt bekeken. Of het nu een productreview, een social media-advertentie of een inspirerende bedrijfsvideo was – video is overal. Maar waarom is videomarketing zo krachtig? En hoe profiteert jouw organisatie…

Programmatic Advertising in Retail Media

Geautomatiseerd adverteren op het juiste moment en de juiste plek in Nederland Stel je voor: je loopt door de supermarkt en terwijl je langs de frisdrankafdeling wandelt, verschijnt er op een digitaal scherm een advertentie voor jouw favoriete cola. Of je staat bij de kassa…

Professionele bedrijfsfotografie | Unieke beelden voor jouw merk

Bij Frescon geloven we dat een beeld meer zegt dan duizend woorden. Sterker nog, je neemt visuele beelden 600.000 keer sneller op dan tekst. Dat betekent dat een sterke foto in een fractie van een seconde de merkbeleving van jouw bedrijf kan vastleggen. Vergeet saaie…

voorkant van het nationaal social media onderzoek in 2025 met oranje kleuren en witte tekst.

Social Media Onderzoek 2025

Jaarlijks voert Newcom een uitgebreid onderzoek uit naar het gebruik van social media in Nederland. De resultaten van het Nationale Social Media Onderzoek 2025 bieden waardevolle inzichten die je direct kunt toepassen in je online marketingstrategie. Hieronder hebben we de belangrijkste bevindingen samengevat. Het aantal…

Jordi van Frescon met tekst in beeld over AI als creatieve partner

AI als mijn creatieve partner

Kunstmatige Intelligentie (AI) is overal. Van het voorspellen van je favoriete Netflix-serie tot het ondersteunen bij complexe werkprocessen: AI heeft een vaste plek ingenomen in ons dagelijks leven én in ons werk. Voor mij persoonlijk is AI geen hype om zomaar op mee te liften,…

tekst in afbeelding. Tekst is 37 sollicitanten via meta advertising, zo realiseer je dat.

Zó realiseer je dat: 37 sollicitanten via Meta Advertising

Hoe bereik je snel potentiële werknemers die perfect passen bij jouw vacature? Overweeg dan eens Meta Advertising. Met doeltreffende content trek je de juiste kandidaten aan. Aantrekkelijke afbeeldingen, slimme Meta Advertising en vooraf gestelde KPI’s vormen de perfecte mix voor jouw succes. We nemen je…

Meet Lieke

Maak kennis met Lieke! “Gestructureerde creatieveling met een passie voor foto- en videografie”, dat ben ik! Lieke Kortink, 21 jaar oud en woonachtig in Enschede. In de zomer van 2024 heb ik mijn diploma Creative Business behaald, met een specialisatie in audiovisuele media. Tijdens mijn…

Inhaakkalender 2025

Download onze inhaakkalender 2025

De inhaakkalender van 2025: een musthave voor iedere marketeer Kun jij wel wat inspiratie gebruiken voor jouw social media content? Onze inhaakkalender komt jou redden! Met onze officiële inhaakkalender kun jij inspelen op alle actualiteiten die passen bij jouw doelgroep. Geen saaie standaard content meer,…

Server-side tagging

Server-side tagging: de sleutel tot snellere websites en volledige datacontrole

Wist je dat server-side tagging jouw online strategie drastisch kan verbeteren? In een tijd waarin snelheid, nauwkeurigheid en privacy essentieel zijn, biedt deze technologie je meer controle over data en een snellere website. Zelfs met adblockers en strengere privacyregels. Wat is server-side tagging precies? En…

Meet Leanne

  Mijn naam is Leanne Ros, 22 jaar. Vanaf september loop ik stage bij Frescon Online Branding. Mijn interesse Als kind was ik al in de weer met een camera, of dat nou op vakantie was of gewoon thuis. Ik heb altijd al een passie…

Job Nederlof

Meet Job

  Mijn naam is Job Nederlof, ik ben 39 jaar oud en woon samen met mijn vriendin en onze twee dochters in het prachtige Deventer. Sinds 1 september ben ik gestart als Commercieel Manager bij Frescon Online Branding. In deze rol ga ik samen met…

Werven tijdens de vakantieperiode: Een goed idee of juist niet?

  De vakantieperiode staat voor de deur: een tijd van zon, zee, en… sollicitaties? Ja, je leest het goed. Terwijl sommigen denken dat werven tijdens de vakantieperiode een verspilling van tijd en middelen is, durven wij het tegenovergestelde te beweren. Benieuwd waarom? Lees snel verder…

De kracht van demand generation: wat is het en hoe zet je het in?

Klanten naar je toe trekken door ze een oplossing te bieden voor een probleem waarvan ze misschien nog niet weten dat ze die hebben. Dit noemen we marketingstrategie ‘demand generation’. Maar hoe zet jij deze marketingstrategie in én hoe bepaal je de juiste strategie voor…

drones in marketing

Drones in jouw marketing: luchtshots voor indrukwekkende beelden

Bij Frescon snappen wij dat visuele content een game-changer is voor jouw marketing. En wat is er nu cooler dan gave luchtshots, gemaakt met drones? Van indrukwekkende beelden van gebouwen tot spannende opnames van bouwplaatsen. Drones transformeren de manier waarop wij visuele content creëren en…

het filmen van een employer branding video

Waarom employer branding video’s nieuwe medewerkers aantrekken

In een wereld waar het scrollen door sociale media vaak meer tijd in beslag neemt dan het praten met onze dierbaren, vinden bedrijven een nieuwe manier om de aandacht te trekken van potentiële nieuwe medewerkers: employer branding video’s. Ja, je leest het goed. Jouw bedrijf…

Dit zijn vier tips voor een effectief doelgroeponderzoek

In de snel evoluerende wereld van branding is het cruciaal om je doelgroep goed te begrijpen. Wij delen daarom in dit artikel vier tips voor een effectief doelgroepsonderzoek. Met als voorbeeld: ons onderzoek voor softwareontwikkelaar Scorion waarbij wij vijf docenten, toetsexperts en managers spraken bij…