JIJ

ONDERNEEMT

FOCUST

HEBT SUCCES

Focus

Ben je 24 uur per dag druk met de corebusiness van je bedrijf? Wie zijn je klanten? Hoe kun je nieuwe bereiken? Wat is je focus? En wat zijn de mogelijkheden de doelstellingen met online marketing te realiseren?

Online marketing. Een term die niet meer weg te denken is uit de bedrijfswereld en een must voor elk bedrijf om je organisatie toekomstproof te maken. De mogelijkheden zijn legio, maar welke zijn het meest geschikt voor jouw organisatie? Hoe bedrijf je succesvolle online marketing eigenlijk? Wat werkt het beste? Een website, een webwinkel of een social media campagne? Of is een combinatie juist het beste?

Frescon adviseert, spart, helpt en neemt je mee in de online mogelijkheden. Frescon ontzorgt je, zodat jij kunt focussen!

Strategie

Elk bedrijf is uniek. Onze werkwijze ook. Eerst verdiept Frescon zich in jouw organisatie. We vinden het belangrijk wat je doelstellingen zijn op lange- en korte termijn.

Wat is je DNA? Wat wil je bereiken? Door te praten met onze klanten komen we meer te weten over de passie en de inspiratie van het bedrijf. Hierna gaan we jouw markt verkennen. Wie zijn jouw concurrenten? Wat is hun DNA? Hoe positioneren zij zich online? Waar liggen hun sterktes? Hoe kan jouw organisatie het verschil maken? Deze informatie verwerken we in een verslag; duidelijk en overzichtelijk.

We hebben nu het doel in het vizier, en maken met jou de vertaalslag naar een succesvolle online marketing campagne.

Succes

Facebook, LinkedIn, Twitter, Instagram, Pinterest, E mail marketing automation zijn niet meer weg te denken. Er zijn vele manieren en mogelijkheden om voor jou online het verschil te maken.

Wij realiseren krachtige campagnes, ontzorgen jouw Social Media beheer, online evenementen marketing of bijvoorbeeld op conversie gerichte follow up acties. De kracht van slimme Sociale Media wordt door meer en meer bedrijven en instellingen onderkent.

Alleen al in Nederland hebben miljoenen een account op diverse Sociale Media. Het bereik hiervan is enorm. Maar belangrijker is de impact die het slim benutten van de platforms op jouw rendement, klanten en prospects heeft. Ook jouw doelgroep bevindt zich op deze media, waar liggen voor jou de kansen?

BENIEUWD NAAR WAT WIJ VOOR JOU KUNNEN BETEKENEN?