Waarom een contentstrategie?
Alleen maar vertellen over je product of dienst werkt al lang niet meer. Het zijn de bijzondere verhalen en leuke nieuwtjes die zorgen voor verbinding met jouw doelgroep. Wij brengen structuur in alle verhalen die jouw organisatie te vertellen heeft. In de contentstrategie krijgt elk thema of onderwerp zijn eigen plek. Zo maken we met regelmaat content die ook nog eens bijdraagt aan de langetermijnvisie van jouw organisatie.
Hoe maken we een contentstrategie?
Met Google’s 3H model ben jij de Hero van je eigen verhaal. Zo creëren we het hele jaar door ijzersterke campagnes binnen drie pijlers, Hero, Hub en Hygiëne. Een effectieve strategie. Wat je doelstelling ook is: naamsbekendheid, website traffic, leads of klantenbinding.
Op basis van de contentstrategie vullen we jouw online contentkalender: een overzicht van alle marketingmiddelen die wij voor jouw bedrijf gaan maken! Van drukwerk tot social media-advertenties en van video’s tot fotografie. Lees hier meer over contentmarketing.
Je eigen dashboard vol data
Views, leads, websitebezoeken en likes. Creatieve content marketing gaat samen met data, want alleen zo zie je het effect van jouw social media berichten. In ons online dashboard heb je live inzicht in onder andere het bereik van betaalde en organische social media posts, advertentiekosten en CTR-scores. Alle data die je lief is! Wij stellen alles voor je in zodat jij makkelijk kan beoordelen of je tevreden bent over het resultaat van de campagnes: overzichtelijk en transparant.
En stiekem is het dashboard ook een beetje voor ons… We maken jouw content met liefde en zijn beretrots om te zien dat het effect heeft.
Pssst! Lees hier over het geheime ingrediënt: content promotie.
Maak van jouw merk een online sensatie. Met onze contentstrategie ben jij structureel online zichtbaar!