Sterk verhaal
Om klanten te bereiken en aan te spreken moeten ze geraakt worden, met jouw verhaal en jouw passie. Wij gaan op zoek naar dit verhaal en helpen om het de wereld in te krijgen. Door te kijken naar wat je wil bereiken, wat het DNA van jouw bedrijf is en wat je concurrenten doen kunnen we de eerste stap naar een contentstrategie zetten. Door dit strategisch in te zetten heb jij het hele jaar iets moois te vertellen en zullen (potentiële) klanten terugkomen op jouw blog, zich inschrijven op de mailing en volgen op Social media.
Sterk merk
Daarnaast zorgt deze strategie ervoor dat je werkt aan de online en internal branding van jouw eigen merk. Een merk is namelijk meer dan een huisstijl, naam en logo. Het is meer dan een product dat je koopt, een merk zegt iets over wie je bent en waar je voor staat. Meer informatie over merken, hoe je deze registreert en wat de beperkingen van merkenrecht zijn vind je hier.
Regelmatig en relevant
Wanneer de eerste stap gemaakt is en we gezamenlijk de contentstrategie bepaald hebben is het tijd voor de uitvoering. Je hebt nu een contentstrategie die past bij jouw bedrijf, doelgroep en het DNA, maar hoe nu verder? Met content moet je mensen kunnen raken en inspireren. Wij maken die content en berichten die de doelgroep zal verrassen en overtuigen. Meer over content creatie en social media marketing.