MERKPOSITIONERING

Merkpositionering: voor krachtige merken

Toe aan rebranding? Of introduceer je een nieuw merk? Dat is hét moment om positie te claimen in het hoofd en hart van je klanten en medewerkers. Samen zetten we alles op scherp voor jouw merkpositionering: de reden om voor jullie merk te kiezen.

Wij onderzoeken hoe jouw merk opvalt in de markt. Dit doen we aan de hand van ons Impact-model. We bellen klanten, interviewen medewerkers en brainstormen met de directie. Wat volgt is een gefundeerd positioneringsadvies. Dé blauwdruk voor alle communicatie.

DSC00609

Zó maak jij impact!

Je missie en visie… Het lijkt misschien een overbodig onderdeel van jullie bedrijf. Maar een scherpe marktpositionering trek je mensen aan die écht bij je organisatie passen. Of het nu nieuwe collega’s zijn, fijne partners of mooie klanten. Een goede merkpositionering past helemaal bij jullie bedrijf en geeft richting aan de toekomst.

Merkpositionering met ons Impact-model

Instinct

Dit is jullie passie, jullie kracht, jullie DN en merkidentiteit. We kijken naar diverse aspecten in jullie bedrijf. Hoe gaan jullie met elkaar om in het team? Wat zijn belangrijke mijlpalen geweest? We vragen jullie het hemd van het lijf en brainstormen met het team. Alle informatie vertalen we naar een manifest. Dit is waar jullie in geloven, waar jullie voor staan.

 

Soortgenoten

Waarin lijken jullie op je klanten? En welke problemen lossen jullie voor hen op? We interviewen klanten, partners of prospecten. Zo achterhalen we precies wat jullie doelgroep écht drijft en formuleren we een relevante merkboodschap.

 

Territorium

We analyseren het landschap rond jullie organisatie. Wat kenmerkt jullie markt? Wat doet de concurrentie? En hoe sterk is hun onlinepositie? We brengen kansen in kaart om het nét even anders te doen. Zo gaan we op zoek naar jullie onderscheidende kracht.

P1650551

Verover de markt met een sterke identiteit!

Laat ons je begeleiden naar succesvolle positionering.

RELEVANT NIEUWS

een voorbeeld van Digital Out of Home met een schoen advertentie op een billboard

DOOH: Data-gedreven buitenreclame op het juiste moment

Digital Out of Home (DOOH): geautomatiseerde buitenreclame met maximale impact Stel je voor: je bent onderweg naar een sportevenement en ziet op een digitaal billboard een advertentie voor de nieuwste hardloopschoenen. Even later wandel je door het winkelgebied op een regenachtige dag, en verschijnt er…

Read More

Programmatic Advertising in Retail Media

Geautomatiseerd adverteren op het juiste moment en de juiste plek in Nederland Stel je voor: je loopt door de supermarkt en terwijl je langs de frisdrankafdeling wandelt, verschijnt er op een digitaal scherm een advertentie voor jouw favoriete cola. Of je staat bij de kassa…

Read More