Je verhaal tot leven
- Nieuwe klanten verwelkomen? Promotievideo’s doen het werk.
- Betrekken en informeren? Denk dan aan how-to’s en webinars.
- Overtuigen? Laat je product of dienst zien met demo’s of testimonials.
- Klanten vasthouden? Bedank ze met een persoonlijke video of een aftermovie van dat event waar ze zo enthousiast over waren.
Videoproductie: van idee tot oplevering
Een draaidag organiseren we niet zomaar. We pakken het gestructureerd aan. Zo loopt alles van begin tot eind op rolletjes en weet jij wat je kan verwachten.
Videoproductie: van idee tot oplevering
Een draaidag organiseren we niet zomaar: alles verloopt gestructureerd van begin tot eind, zodat jij precies weet wat je kunt verwachten.
De aftrap
We starten met jouw wens: wil je nieuwe klanten aantrekken, medewerkers werven of juist je merk versterken? Samen vertalen we dat doel naar een concreet videoformat, zoals een promotievideo, testimonial of aftermovie. We houden rekening met de klantreis, de identiteit van je merk en de kanalen waarop de video zichtbaar moet zijn. Onze strateeg en videograaf werken dit uit tot een helder concept dat we bij je presenteren.
Draaiboek
Alle afspraken en de shotlist leggen we vast in een overzichtelijk draaiboek. Zo is voor iedereen, voor én achter de camera, duidelijk wat er van hen verwacht wordt.
Pre-productie
Jij verzamelt klanten of collega’s die aan de video willen meewerken. Wij regelen rekwisieten en bekijken filmlocaties. Zo voorkomen we verrassingen tijdens de draaidag en zijn we goed voorbereid.
De draaidag
Licht, camera, actie! Met meerdere videografen nemen we interviews, geluid en sfeerbeelden op. Samen zorgen we dat alles soepel verloopt en we de mooiste beelden schieten.
Post-productie
Eenmaal terug op kantoor gaan we aan de slag met de montage. We combineren de videobeelden, muziek en grafische elementen tot één geheel. In de correctieronde geef je door welke aanpassingen nog nodig zijn, voordat de video live gaat.
Videodistributie
We optimaliseren de video voor elk kanaal: van Instagram-story tot beurswand. In het juiste formaat, met ondertiteling of volgens andere vereisten.
Data analyseren
Zodra de video live staat, volgen we nauwkeurig hoe jouw doelgroep reageert. We meten niet alleen het aantal views en kliks, maar kijken vooral naar de betrokkenheid: wie kijkt, deelt en haakt aan? Dat leggen we naast de afgesproken doelstellingen.
Deze video’s maken wij
Video’s zijn er in alle soorten en maten. Verschillende verhalen, andere tone of voice en vooral heel veel verschillende doelen. Daarom kijken wij op maat wat bij jou past. Maar een richtlijn van wat er zoal kan (en we vaak doen) is wel handig, toch?
- Aftermovie
- Werken-bij-video
- Testimonialvideo
- Promotievideo
- FAQ’s en how-to-video
- Productvideo
- (Video)podcast
- Bedrijfsfilm
- Headervideo
Maar er kan nog veel meer… Daag ons videoproductieteam uit: we brainstormen graag over een interessant format.