0" >
Trainingen
LinkedIn
Contentstrategie
Social media adverteren
Content creatie
Kennis
Contact
100; lastScrollY = window.scrollY; " >
Frescon
Uitdagingen
Alle uitdagingen
Strategie ontwikkelen?
Grip op resultaten?
Sterk beeldmateriaal?
Contentmarketing aanpakken?
Website vernieuwen?
Doelgroep bereiken?
Diensten
Alle diensten
Adverteren
Alles over adverteren
Programmatic Advertising
Social Media Advertising
Zoekmachine adverteren
Data & analytics
Alles over data & analytics
Marketing dashboards
Marketing rapportages
Foto & video
Alles over foto & video
Animatie video
Bedrijfsfotografie en -video
Dronebeelden
Eventfotografie en -videografie
Productfotografie en -video
(Video)Podcast
Videoproductie
Ontwerp
Alles over ontwerp
Drukwerk
Huisstijl ontwerp
UX optimalisatie
Website ontwerp
Social media
Alles over social media
Content creatie
E-mailmarketing
Recruitment marketing
Social media management
Storytelling
Strategie
Alles over strategie
Contentstrategie
Employer branding
Merkpositionering
SEO onderzoek
Cases
Samenwerking
Samenwerking
Kies jouw content team
Het team
Het team
Vacatures
Trainingen
LinkedIn
Contentstrategie
Social media adverteren
Content creatie
Kennis
Contact
Offerte aanvragen
Offerte aanvragen
menu
s
Home
›
Kennis
Kennis
Wij delen onze kennis, ervaring en inzichten om jou te helpen groeien en ontwikkelen.
Zet jouw websitebezoekers om in leads
Loop je als ondernemer tegen de uitdaging aan om efficiënt en persoonlijk in contact te komen met je websitebezoekers zonder dat dit veel tijd en menselijke interactie vereist? Lees verder en ontdek hoe Leadbot de oplossing biedt voor dit probleem.
Thought leadership advertenties op LinkedIn
Vanaf heden kan je thought leadership-advertenties gebruiken om de content van jouw collega’s, zoals de directeur of een verkoper, betaald te promoten op LinkedIn in plaats van alleen op jouw bedrijfspagina. Het grote voordeel hiervan is dat je in staat bent om jouw persoonlijke boodschap te tonen aan bijvoorbeeld recente bezoekers van jouw website of aan alle directeuren bij bedrijven met 50 FTE of meer in de provincie Gelderland.
7 tips voor betere seo-teksten
Jij wil natuurlijk dat jouw website zo hoog mogelijk in de zoekresultaten van zoekmachines verschijnt. SEO (Search Engine Optimization), of zoekmachineoptimalisatie, is daarbij van cruciaal belang. Eén van de belangrijkste aspecten van SEO is het gebruik van zoekwoorden in je websiteteksten. Maar goede SEO-teksten schrijven is nog niet zo’n makkelijke klus. In deze blog vertellen wij het belang van een goede SEO-tekst en waar je allemaal op moet letten.
4 redenen waarom TikTok in jouw strategie thuishoort
TikTok begon als een app voor leuke deuntjes en dansjes, maar is nu véél meer dan dat. Met ruim 3 miljoen Nederlandse gebruikers is het een perfect middel om jouw doelgroep te bereiken. Want wist je dat TikTok consumenten meer interactie met bedrijven hebben dan gebruikers van andere sociale media platformen? Het is het ideale platform om jouw bedrijf beter zichtbaar te maken. Hieronder vier redenen waarom je niet meer om TikTok heen kan in je contentstrategie!
Zo bereik jij generatie Z op social media
Generatie Z (geboren tussen 1995 en 2010) bepaalt in acht seconden of jouw merk interessant genoeg is. Daarbij verbinden zij zich continu online met een smartphonegebruik van vijf (!) uur per dag. Zie daar maar eens tussen te komen. Hoe jij deze jonge, leergierige en online doelgroep bereikt? Met deze vijf gelijk toe te passen recruitmenttips sta jij binnenkort onder de aandacht van deze Gen Z’ers.
De voordelen van een content marketeer inhouse
Haal het maximale uit jouw online marketing met een content marketeer inhouse. Een aantal uur per week of maand aanwezig zijn op jouw werkvloer resulteert in snellere communicatie en een beter beeld van jouw organisatie. Dit levert kwalitatief hogere content op, zo weet ook onze klant Binnen Makelaars. Collega Jordi zit wekelijks bij Binnen Makelaars en deelt hiervan de voordelen.
Het belang van een goed geschreven social media tekst
Een social media post met ellenlange zinnen, zonder persoonlijke stijl en missend beeldmateriaal. Daar zit jij toch helemaal niet op te wachten? Juist, wij ook niet. En jouw doelgroep al helemaal niet. Wil jij jouw doelgroep wél aanspreken, dan begint dit bij een goede social mediapost met informatieve en vooral aantrekkelijke tekst.
Voordelen gebruik e-mailmarketing
Wil jij jouw klanten op een persoonlijke manier benaderen? Denk dan eens aan e-mailmarketing. Naast zo’n gerichte communicatie kunnen wij nog meer redenen benoemen om deze manier van marketing in te zetten. Hieronder vind je de belangrijkste.
Vorige
1
…
3
4
5
6
Volgende
Behoefte aan meer informatie? We helpen je graag!
Contact opnemen