Hierom kies jij voor
e-mailmarketing
E-mailmarketing verleden tijd? Zeker niet! E-mailmarketing is juist dé manier om direct en persoonlijk in contact te komen met je doelgroep. Denk aan promoties, persoonlijke acties, uitnodigingen of je doelgroep op de hoogte brengen van het laatste nieuws. Je ontvangers zijn meteen op de hoogte. En het mooie: ze hebben zélf aangegeven dat ze je mails willen ontvangen. Oftewel, je communiceert met mensen die al interesse hebben of hebben gehad.
Het is daarnaast ook nog eens heel goed meetbaar. Diverse e-mailmarketingsoftware houden precies bij wie je mail opent en wie niet, waardevolle informatie. Op basis daarvan stuur je bij en stem je de content af op de juiste mensen.
Marketing automation
- Relevantie: content dat precies past bij de wensen van de klant.
- Personalisatie: zonder handmatige invoering.
- Tijdsbesparing: e-mails worden automatisch verzonden (terwijl je luncht of slaapt).
- Betrokkenheid: verhoogde interactie en een hogere ROI.
- Vertrouwen: uit onderzoek blijkt dat een nieuwsbrief in je eigen mailbox toch lekker vertrouwd overkomt.
De juiste stijl en copy
Jij wilt opvallen in een vol postvak. Dus het onderwerp en de inhoud moeten je doelgroep gelijk pakken. Daarom bedenken onze tekstschrijvers sterke copy die ervoor zorgt dat jouw e-mail zeker geopend wordt. Dat combineren we met een professioneel ontwerp dat past bij jouw merkidentiteit. Zo zorgen we voor e-mails met de juiste boodschap en aantrekkelijke stijl die terechtkomt bij de juiste doelgroep.