Slim adverteren
Door te adverteren op bijvoorbeeld LinkedIn, Instagram, TikTok of Google, vind je jouw doelgroep gericht online. Dankzij data weten we precies wie jouw doelgroep is, waar zij zich bevinden en wanneer ze online zijn. Daardoor hoef je niet met hagel te schieten en weet je zeker dat je met de juiste advertentiestrategie jouw doelgroep bereikt. We zetten jouw budget in op het kanaal wat het meeste oplevert. Door continu te meten en bij te sturen, halen we het maximale uit elke euro. Dat zie je terug in zichtbaarheid én conversies.
Dit levert het je op
Een organische post op social media beland soms in de krochten van het social media algoritme. Jouw website vind je soms onderaan de resultaten. Door te adverteren krijg jij een voorkeurspositie en een verhoogde zichtbaarheid. Dat zorgt voor:
- Meer naamsbekendheid
- Snelle zichtbaarheid
- Verhoogde conversies
- Groter bereik bij de juiste doelgroep
Dit zijn de mogelijkheden
Met creatieve advertenties laten wij jouw merk opvallen tussen de kattenfoto’s en reels. Of je nu aan je merk wil bouwen of direct sales wil binnenhalen: wij zorgen voor de juiste targeting en boodschap. Op ieder moment van de dag, op de juiste plek.
Met Search Engine Advertising of Zoekmachine Adverteren kom je (bijna) bovenin de zoekresultaten. Dat vergroot de kans dat mensen op jouw website komen. Het mooie aan zoekmachine adverteren is dat je snel resultaat hebt en gemakkelijk bij kan sturen. Zo kun je zelf bepalen op welke zoekwoorden je wel of juist niet op gevonden wil worden.
Programmatic Advertising is een slimme, geautomatiseerde manier om advertentieruimte in te kopen en te beheren. Dat kan op digitale billboards, in apps, op social media, retailmedia of op relevante websites. En het mooie? Via Programmatic koop je niet alleen in op Google (dat, maar 20% van het online advertentieaanbod biedt), maar ook op de overige 80% van de digitale advertentieruimte.