WIJ
CREËREN
SCHRIJVEN
FILMEN
INTERVIEWEN
TARGETTEN
Toe aan een fris concept voor jouw organisatie of merk? Dan ben je aan het juiste adres. Wij geven praktisch marketingadvies aan ondernemers en bedrijven. We zetten onze klauwen in je merk en onze tanden in je marketingstrategie. Alles om je merk de online aandacht te geven die het verdient.

tevreden klanten
Koppen koffie
teamleden
Vacatures
HAPPY CLIENTS
“Om naamsbekendheid en zichtbaarheid te genereren voor mijn webshop ben ik bij Frescon op mijn plek. Er is een duidelijke planning met ruimte voor overleg en afstemming. Zo creëert Frescon de beste content voor mijn bedrijf, waardoor mijn webshop al veel zichtbaarheid heeft gekregen! Ik merk dat door de samenwerking het aantal volgers op social media gestegen is, er een duidelijke groei is in de bestellingen en er positieve reacties vanuit mijn omgeving zijn!”
"Met onze start-up in de financiële dienstverlening waren wij opzoek naar een boost voor onze naamsbekendheid. Patrick en Iris kwamen al snel met een voorstel voor de contentstrategie. De grootste meerwaarde van Frescon voor ons is het creëren van content. Met die content worden er verschillende verhalen en beelden vanuit verschillende invalshoeken over ons bedrijf verteld. Frescon denkt hierin echt mee en heeft onze naamsbekendheid een boost gegeven! Wij merken naar aanleiding van de reacties van relaties en lezers dat we aangenaam zichtbaar zijn en als zeer positief genoemd worden."
“Frescon is voor ons van grote meerwaarde. Wij weten alles over Porsche en zij alles over online branding. Door Frescon kom ik bij nieuwe doelgroepen onder de aandacht waar wij zelf de aansluiting met die doelgroep nooit hadden gevonden. Het zoeken en bereiken van deze nieuwe doelgroepen op digitaal niveau is het beste wat Frescon voor ons betekent!”
“Na iedere e-mailcampagne en social media post van Frescon zag ik het aantal verkochte kaarten in grote aantallen stijgen. Mede dankzij Frescon hebben we ervoor gezorgd dat het evenement Cleantech Grows Digital helemaal uitverkocht was! Sterker nog, we hebben het maximaal aantal kaarten verhoogd, er waren dus meer gasten dan we vooraf gepland hadden.”