Spotlight

De voordelen van een content marketeer inhouse

  De voordelen van een content marketeer inhouse Haal het maximale uit jouw online marketing met een content marketeer inhouse. Een aantal uur per week of maand aanwezig zijn op jouw werkvloer resulteert in snellere communicatie en een beter beeld van jouw organisatie. Dit levert…

Het belang van een goed geschreven social mediatekst

Een social mediapost met ellenlange zinnen, zonder persoonlijke stijl en missend beeldmateriaal. Daar zit jij toch helemaal niet op te wachten? Juist, wij ook niet. En jouw doelgroep al helemaal niet. Wil jij jouw doelgroep wél aanspreken, dan begint dit bij een goede social mediapost…

Het all-in-one platform voor je klantenservice

  Het all-in-one platform voor je klantenservice Communiceren met jouw (potentiële) klant via zijn/haar favoriete kanaal? Met het customer engagement platform Trengo beheer jij jouw klantenservice op een efficiënte manier. Jij bent in staat om snel op klanten te reageren, automatisering in te stellen voor…

Dit betekent het social mediagebruik van Nederlanders in 2023 voor jou

  Dit betekent het social mediagebruik van Nederlanders in 2023 voor jou Elk jaar houdt NewCom een groot trendonderzoek naar het gebruik en de verwachtingen van social media in Nederland. Welke uitkomsten kan jij voortaan meenemen in jouw online marketingstrategie? Hieronder vind je de belangrijkste…

ChatGPT, de toekomst?

  ChatGPT, de toekomst? Je komt er bijna niet meer omheen. Een hot topic in elke branche: AI-chatbots, met ChatGPT als populairste voorbeeld. Kortom genereert deze nieuwste tool bijvoorbeeld jouw input in unieke teksten. Te mooi om waar te zijn, toch? Het gebruiken van zo’n…

Download onze inhaakkalender 2023

De inhaakkalender van 2023: een musthave voor iedere marketeer Kun jij wel wat inspiratie gebruiken voor jouw social media content? Onze inhaakkalender komt jou redden! Met onze officiële inhaakkalender kun jij inspelen op alle actualiteiten die passen bij jouw doelgroep. Geen saaie standaard content meer,…

Voordelen gebruik e-mailmarketing

Wil jij jouw klanten op een persoonlijke manier benaderen? Denk dan eens aan e-mailmarketing. Naast zo’n gerichte communicatie kunnen wij nog meer redenen benoemen om deze manier van marketing in te zetten. Hieronder vind je de belangrijkste. Gerichte communicatie: Met e-mailmarketing stuur jij gerichte e-mails…

3 redenen waarom mock-ups jouw online ontwerpen laten leven

  Wie wint de wedstrijd: visuals of tekst? Mensen onthouden gemiddeld 55% meer informatie wanneer zij het visueel voor zich zien in plaats van horen. Een aantrekkelijke uiting van jouw boodschap helpt daarom een blijvende indruk achter te laten. Maar hoe? Hét wondermiddel: een mock-up….

Succesvolle vacaturevideo SW Vastgoedvebetering

Succesvolle vacaturevideo: groot bereik en enorm aantal klikken

  Vakmensen verbinden aan jouw merk in een krappe arbeidsmarkt vergt een structurele aanpak. Dit merkte ook onze klant SW Vastgoedverbetering. Al ruim drie jaar verzorgen wij de uitvoering van hun arbeidsmarktcommunicatie. Met onze ervaring realiseerden wij een opvallende vacaturevideo, die wél de aandacht van…

Meet Joa

  Dit ben ik! Hey. Mijn naam is Joa Maschhaupt (17). Ik zou mezelf omschrijven als een creatief, gedreven en leergierig persoon. Op dit moment zit ik in mijn 2e jaar van de opleiding mediavormgever op het Cibap Vakschool Voor Vormgeving. Vanaf september tot februari…

Impact van Artificial Intelligence (AI) op online marketing

In deze digitale tijd is online marketing onmisbaar voor het succes van jouw bedrijf. Bedrijven moeten zich aanpassen aan de veranderende technologie en innovatie om hun doelgroep te bereiken en verkoop te verhogen. En dat is precies waar AI in de online marketing komt kijken….

5 soorten hashtags die jouw content beter vindbaar maken

  Hashtags, je ontkomt er tegenwoordig niet meer aan. Op Instagram, Twitter, LinkedIn, Pinterest of bijvoorbeeld TikTok. Iedereen maakt er tegenwoordig gebruik van, maar waarom eigenlijk? Veel bedrijven ontgaan de juiste manier van hashtaggebruik en dus ook de impact ervan op de doelgroep. Zonde, toch?…

Wat betekenen de veranderingen in Facebook Ads voor mijn bedrijf?

Meta (het moederbedrijf van onder andere Facebook en Instagram) deed wederom een aanpassing in haar beleid. Deze keer stonden de aanpassingen rondom targetingmogelijkheden centraal. En juist deze aanpassingen hebben een behoorlijke impact op de marketinginspanningen van bedrijven. In deze blog vertellen wij meer over de…

Meet Jolinde!

Hi! Mijn naam is Jolinde Aaltink. Het komende halfjaar loop ik stage bij Frescon Online Branding. Tijdens mijn stage hoop ik meer kennis te krijgen en mij verder te ontwikkelen op het gebied van marketing, communicatie en online content creatie. Na mijn middelbare school heb…

de 7 beïnvloedingsprincipes van Cialdini

De 7 beïnvloedingsprincipes van Cialdini uitgelegd

  Wij proberen altijd doelgroepen in beweging te brengen. Zo willen wij hen overtuigen om acties uit te voeren op de website. Denk aan contact opnemen of aankopen doen. Maar hoe kun je hen het beste overtuigen om dit te doen? Daar zijn talloze onderzoeken…

inhaakkalender 2022

Download onze inhaakkalender 2022

De inhaakkalender van 2022: een musthave voor iedere marketeer Kun jij wel wat inspiratie gebruiken voor jouw social media content? Onze inhaakkalender komt jou redden! Met onze officiële inhaakkalender kun jij inspelen op alle actualiteiten die passen bij jouw doelgroep. Geen saaie standaard content meer,…

Meet Jordi!

Wie ben ik? Mijn naam is Jordi Schoot, 28 jaar en samenwonend met mijn vriendin in het mooie Deventer. Sociaal, gedreven, creatief en sportief zijn kenmerken die mij het beste omschrijven. Sinds 1 november 2021 ben ik werkzaam in het leuke en creatieve team van…

Online marketeer Amber

Het werk van een online marketeer

  Voor veel mensen is het werk van een online marketeer nogal abstract. Regelmatig krijg ik de vraag: “Maar wat doen jullie nou eigenlijk?” In deze blog neem ik je mee in de leuke wereld van een online marketeer. De ochtend van een online marketeer…

Interactieve video social media

Maak kennis met de interactieve video

Maak kennis met interactieve video Video content is een krachtig marketingmiddel en kan ingezet worden voor de promotie van je bedrijf, je producten of diensten, maar ook voor informatieve doeleinden om jouw klanten of prospects bijvoorbeeld een digitale rondleiding te geven. Daarnaast is het ook…