Spotlight

Dit zijn vier tips voor een effectief doelgroeponderzoek

In de snel evoluerende wereld van branding is het cruciaal om je doelgroep goed te begrijpen. Wij delen daarom in dit artikel vier tips voor een effectief doelgroepsonderzoek. Met als voorbeeld: ons onderzoek voor softwareontwikkelaar Scorion waarbij wij vijf docenten, toetsexperts en managers spraken bij…

checklist voor jouw evenement

Dit is dé checklist voor het organiseren van jouw evenement

  Organiseer jij binnenkort een evenement voor jouw bedrijf, zoals een kennisdag of jubileumfeest? Als marketingbureau weten wij dat een succesvol evenement creëren meer is dan de dag zelf. Om een onvergetelijk evenement neer te zetten, delen wij daarom dé evenementen checklist. Deze helpt je…

LinkedIn training van Frescon op maat

LinkedIn Tips & Tricks: zo word jij LinkedIn expert

  LinkedIn is tegenwoordig niet alleen meer het social media platform om de wereld te laten weten dat jij een nieuwe baan hebt. Dit platform is de afgelopen jaren uitgegroeid tot een groot zakelijk netwerk met wereldwijd 700 miljoen (!) actieve gebruikers. Leadformulieren, polls, carrousels,…

thought leadership in actie

Thought leadership in actie: de rebranding van Van Brug Software

Een complete modernisering van je merk: Van Brug Software stak eind 2023 de handen uit de mouwen! We hielpen de marktleider in softwareoplossingen voor het notariaat aan een frisse huisstijl, nieuwe website en een doeltreffende strategie mét creatieve content-formats. Kortom, een aangescherpte positionering waar het…

Jouw marketing uit handen: klant Binnen Makelaars deelt ervaring

  Creëren van merkbekendheid, werven van klanten en stimuleren van online groei. Je las zojuist enkele marketingdoelen, die jouw organisatie helpen groeien en onderscheiden. Maar hoe realiseer je deze doelen, als je eigenlijk geen tijd hebt voor marketing? Meet onze marketeers: een mix aan online…

Maaike Flims

Meet Maaike

‘Een Twentse creatieveling met een passie voor contentcreatie’ is hoe je mij het beste kunt omschrijven. Mijn naam is Maaike Flims, 23 jaar en nu nog woonachtig in Oldenzaal. Binnenkort ga ik samenwonen met mijn vriend in Deventer. Vanaf 1 maart ben ik werkzaam als…

Social media onderzoek 2024

Social Media Onderzoek 2024

Jaarlijks voert NewCom een grondig trendonderzoek uit naar het gebruik van social media en de verwachtingen in Nederland. Welke uitkomsten kan jij meenemen voor je online marketingstrategie? Hieronder staan de belangrijkste punten! Bijna heel Nederland gebruikt social media uit het nationale social media onderzoek 2024…

Meet Lara

Mijn naam is Lara Mercan en ik ben achttien jaar oud. Op dit moment zit ik in het tweede jaar van de opleiding Creative Business aan de Hogeschool van Amsterdam. Vanaf 5 februari loop ik tien weken stage bij Frescon Online Branding als online marketeer….

Van Cora tot Henk… Wat is de magie van het merkpersonage?

Zeggen we ‘Albert Heijn’, dan denk je vast ook aan supermarktmanager Henk van Dalen (en de HAMSTEREEEEN-hamsters). Zeggen we “Mmm… van Mora”, dan hoor je meteen het Maastrichts dialect van Cora. Dát is de magie van een reclamepersoonlijkheid. Met ‘Scienta’ bedachten wij ons eerste typetje!…

marketing handboek voor vrijwilligers

Marketing Handboek voor Vrijwilligers

Jouw vereniging of stichting nog beter online op de kaart zetten? Met ons speciale Marketing handboek voor vrijwilligers krijg jij een goed gevulde social media kalender. Zo bouw jij effectief naamsbekendheid op, werf jij nieuwe leden en behoud je contact met bestaande leden. En ook…

Download onze inhaakkalender 2024

De inhaakkalender van 2024: een musthave voor iedere marketeer Kun jij wel wat inspiratie gebruiken voor jouw social media content? Onze inhaakkalender komt jou redden! Met onze officiële inhaakkalender kun jij inspelen op alle actualiteiten die passen bij jouw doelgroep. Geen saaie standaard content meer,…

Kerstvideo Frescon 2023

‘Het perfecte kerstcadeau’

Zorgen voor het perfecte kerstcadeau, is niet altijd zo makkelijk als het lijkt. Gelukkig staan onze creatieve kerstelfjes klaar om de Kerstman een handje te helpen! 🎄 Want samen zorgen we voor geslaagde feestdagen! ✨ Team Frescon wenst iedereen Fijne feestdagen en een gezond en…

Meet Robbert

Mijn naam is Robbert Berendsen en ik studeer Creative Business op Hogeschool Saxion Enschede. Vanaf november 2023 ben ik voor een half jaar bij Frescon aan het werk voor een afstudeeronderzoek. Toekomstig Marketeer in hart en nieren Nadat ik de opleiding Marketing en Communicatie (mbo…

medewerker kijk naar leadbot op de website

Zet jouw website bezoekers om in leads

Zet jouw website bezoekers om in leads met Leadbot Loop je als ondernemer tegen de uitdaging aan om efficiënt en persoonlijk in contact te komen met je websitebezoekers zonder dat dit veel tijd en menselijke interactie vereist? Lees verder en ontdek hoe Leadbot de oplossing…

Thought leadership

Thought leadership advertenties op LinkedIn, zo werkt het.

Thought leadership advertenties op LinkedIn Vanaf heden kan je thought leadership-advertenties gebruiken om de content van jouw collega’s, zoals de directeur of een verkoper, betaald te promoten op LinkedIn in plaats van alleen op jouw bedrijfspagina. Het grote voordeel hiervan is dat je in staat…

7 tips voor betere SEO-teksten

7 tips voor betere SEO-teksten Jij wil natuurlijk dat jouw website zo hoog mogelijk in de zoekresultaten van zoekmachines verschijnt. SEO (Search Engine Optimization), of zoekmachineoptimalisatie, is daarbij van cruciaal belang. Eén van de belangrijkste aspecten van SEO is het gebruik van zoekwoorden in je…

Tiktop op telefoon

4 redenen waarom TikTok in jouw social strategie thuishoort

  TikTok begon als een app voor leuke deuntjes en dansjes, maar is nu véél meer dan dat. Met ruim 3 miljoen Nederlandse gebruikers is het een perfect middel om jouw doelgroep te bereiken. Want wist je dat TikTok consumenten meer interactie met bedrijven hebben…

Zó bereik jij Generatie Z op social media

  Zó bereik jij Generatie Z op social media Generatie Z (geboren tussen 1995 en 2010) bepaalt in acht seconden of jouw merk interessant genoeg is. Daarbij verbinden zij zich continu online met een smartphonegebruik van vijf (!) uur per dag. Zie daar maar eens…