SmartR is een consultancybureau en dagelijks met ruim 10 medewerkers actief om woningcorporaties te ondersteunen om zichzelf beter te organiseren. ‘’Wij zijn zelf geen ingewikkelde club en Frescon maakt dingen ook niet ingewikkelder dan ze zijn. Dat vind ik bijzonder prettig’’, zegt eigenaar Rico Leemreijze als hij het heeft over de samenwerking met Frescon.

Introductie
‘’Ik ben met Frescon in contact gekomen omdat ik via mijn netwerk geattendeerd werd op het bedrijf van Thomas Ganzevles (eigenaar Frescon). Onder het genot van een bak koffie hebben we kennis gemaakt en gesproken over de behoefte van SmartR. Thomas en Iris mij vervolgens meegenomen in hoe zij de (online) branding voor mijn bedrijf zouden realiseren. Hier werd ik enthousiast van en sindsdien verzorgen zij een deel van onze marketing.”

Content van een ander niveau
“Frescon ondersteunt ons bij het maken van het marketingplan, de planning en de uitvoering. Zo is voor ons duidelijk wanneer wij ons moeten laten zien richting de markt. Ze helpen ons om structureel zichtbaar te zijn. De inhoud moet natuurlijk vanuit ons komen. Frescon vertaalt deze inhoud naar een creatieve vorm met een SmartR sausje die zich leent voor social media. Zo laten wij onze identiteit zien. Een leuk berichtje schrijven met een foto erbij kan iedereen, maar dit is wel écht van een ander niveau. Wij hebben ook veel leuke reacties gekregen op onze content. De meerwaarde die Frescon levert zit echt in de vertaling van de inhoud naar een creatieve vorm, flexibiliteit en structuur. ”

Over SmartR
“SmartR is een consultancybureau voor woningcorporaties. Onze werkzaamheden bestaan voornamelijk uit consultancy, advies, projectleiding en inrichting van software. Wat ons uniek maakt is hoé wij ons werk doen, onze aanpak. Wij doen dit met een hoop flair en enthousiasme, grondige analyses en heel veel aandacht voor de zachte kant. We proberen dus zo ook echt de mensen mee te nemen zodat zij bijvoorbeeld de nieuwe software ook omarmen en er mee gaan werken.’

“De werkwijze zie je vooral terug in de mensen bij SmartR. Het zijn allemaal mooie mensen met veel energie, enthousiasme en ondernemerschap. Wij willen coöperaties echt transformeren. Nieuwe energie en ambitie inbrengen. Wij zijn van mening dat wij die transformatie in gang zetten dankzij onze mensen die grondig analyseren, veel aandacht hebben voor adoptie en veel beleving meebrengen in het opzicht van plezier. Wij maken een feestje van de veranderingen. Dat maakt ons echt uniek.”

Een laagdrempelige samenwerking
“De samenwerking met Frescon is bijzonder prettig, laagdrempelig en pragmatisch. Wij zijn zelf geen ingewikkelde club en Frescon maakt zaken ook niet ingewikkelder dan ze zijn. Frescon is ook echt van het doen en zo zijn wij ook. Dat vind ik bijzonder prettig. De lijntjes zijn kort en ze zijn erg flexibel. Als ik vandaag iets online wil hebben dan regelen zij dat. Zoek je een laagdrempelig, pragmatisch en creatief bureau dan zou ik Frescon zeker adviseren. Sterker nog, dat heb ik ook gedaan. Onze partner Casix was onder de indruk van onze marketing en zijn nu zelf ook klant bij Frescon. Als een bedrijf hetzelfde zoekt wat wij ook willen dan zou ik Frescon zeker adviseren.”

0 Comments

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *