Is het voor jou als organisatie ook één van de grootste uitdagingen: op originele én effectieve wijze de relatie met jouw doelgroep opbouwen en structureel versterken. Natuurlijk wil je weten welke content op welk moment de juiste snaar gaat raken bij je doelgroep. Meten hoe je bestaande content presteert is niet alleen nuttig om die content en investering erin te evalueren maar het levert ook inzichten om nieuwe content op te baseren. Pas dan werk je gericht aan naamsbekendheid, merkbeleving en tastbare (commerciële) resultaten.

Effectieve marketing door inzet van dashboards
In onze dashboards heb jij 24/7 inzicht in de resultaten van jouw content en overige data die voor jouw organisatie specifiek van belang zijn. Welke data kan je zoal zien in het dashboard?

Hieronder een aantal voorbeelden:

– Wat zijn mijn best renderende (betaalde) Facebook campagnes van de afgelopen maand?
– Welke organische posts op LinkedIn heeft de hoogste CTR score?
– Welke Google Ads campagnes worden het beste op geklikt en leiden tot conversie?
– Hoeveel mensen hebben de whitepaper gedownload en is dit conform de afgesproken doelstelling?
– Wat was het totale bereik van al mijn Facebook berichten in het afgelopen kwartaal?
– Via welk social media kanaal is de gebruiker terecht gekomen bij onze website?

Welke databronnen gebruiken wij
In onze dashboards koppelen we verschillende databronnen aan elkaar. In totaal kunnen we ruim 70 bronnen koppelen, de meest voorkomende hebben we hieronder op een rijtje gezet:

– Google Analytics
– Facebook
– Instagram
– LinkedIn
– Google Ads
– Mailchimp
– Youtube

Zo kan Frescon jou helpen
Ben jij benieuwd hoe wij de data van jouw content inzichtelijk maken zodat jij in één oogopslag inzicht hebt? Wij vertellen je er graag meer over. Laat het ons weten en wij vertellen je binnen 30 minuten via Microsoft Teams meer over onze dashboards (en dan kunnen we het gelijk over contentmarketing hebben als dit gewenst is). 

0 Comments

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *