Online Branding, content strategie, videomarketing; slechts een drietal termen op het gebied van online marketing. Zie jij als ondernemer door de bomen het bos niet meer? Je wilt als organisatie meegaan met de trends en voldoen aan de behoefte van je doelgroep, maar hoe doe je dat?

Team Frescon helpt jou!

Team Frescon groeit en mede daarom is het belangrijk om onszelf continu te blijven ontwikkelen. Dat moet ook, want de trends op het gebied van online branding volgen zich razendsnel op. Wij hebben voor jou de belangrijkste trends op het gebied van online branding op een rijtje gezet. Wij zorgen samen met jou dat je authentiek blijft, dicht bij de kernwaarden van je bedrijf blijft. Echter, niet iedere opdrachtgever hoeft elke trend te volgen, alleen de trends die jouw organisatie of merk sterker maken.

Content is King

Met een simpele productfoto ga je het tegenwoordig niet meer redden. Creativiteit in de content is van essentieel belang en één van de sleutels voor online succes. 2018 is het jaar waarin lange termijnstrategieën nog belangrijker zijn. Bijvoorbeeld in de vorm van content strategieën die ervoor zorgen dat je het hele jaar door succesvol bent met online branding. Frescon is de specialist in het opstellen van een content strategie voor jouw organisatie. Wij kruipen in de huid van jouw organisatie, organiseren brainstormsessies en voeren diverse gesprekken om zo tot de meest ideale content strategie te komen die naadloos aansluit bij jouw organisatiedoelen.

It is all about you!

Content is altijd en overal. Daarom is het van groot belang dat jouw content gepersonaliseerd is voor jouw doelgroep. Begrijp de beleving van jouw doelgroep en verwoord deze in jouw content.Team Frescon zorgt samen met jou voor deze gepersonaliseerde content, waar jouw doelgroep echt iets aan heeft.

Video Video Video

Alles moet sneller en informatiever, wil je als bedrijf jouw doelgroep tevreden houden. Video als content-marketingtool is niet meer weg te denken in de wereld van online branding. Wanneer je kijkt op Facebook naar topmerken zoals KLM, bol.com en Efteling, zie je dat minimaal 50% van de content uit videomarketing bestaat. Gewapend met camera en microfoon zorgt team Frescon ervoor dat deze marketingtool op de juiste manier voor jouw organisatie of merk wordt ingezet.

Employer Branding

LinkedIn, dat vooral gebruikt werd om netwerken te creëren en te behouden, wordt tegenwoordig steeds vaker gebruikt voor employer branding. Met top vacatures, prachtige bedrijfsvideo’s en inspirerende blogs, trek je nieuw supertalent aan.

Mobile first

Dat er elk jaar meer mobiele telefoons worden aangeschaft is een feit en ook hiermee dient rekening te worden gehouden. Er is vraag naar andere informatie, vermindering in tekst en exclusieve content. Het is dus belangrijk content te creëren waarbij je je richt op de mobiele gebruiker.

Nog sneller contact

Contact met je doelgroep blijft belangrijk. Jouw doelgroep verwacht op een snelle en makkelijke manier geholpen te worden. Een chat toevoegen aan jouw website is een uitkomst. Het direct kunnen stellen (en beantwoorden) van een vraag kan het verschil maken tussen een aankoop bij jouw bedrijf of bij jouw concurrent.