December 2017, een mooie periode om eens terug te kijken op afgelopen jaar. Wat is er allemaal gebeurd en wat hebben wij bij Frescon allemaal gedaan? Welke uitdagingen zijn wij aangegaan en wat zijn de mooie momenten geweest? En uiteraard wat we meenemen naar 2018. Patrick König deelt zijn verhaal.

Hoe is het allemaal begonnen?
Vol goede moed en gezond verstand zijn we een jaar geleden gestart. Met een rugzak vol bagage en ervaring hebben we de online-markt betreden en hebben we als organisatie flinke stappen gemaakt. Waar komt dat door? Online media kent geen geheimen voor de jonge en enthousiaste online marketeers. Dit in combinatie met mijn ervaring als ondernemer, maakt het dat Frescon de opdrachtgever begrijpt en wij dat zeer goed kunnen vertalen naar een onlinestrategie. Het maakt ons zeer krachtig en effectief.

Trots op wat we bereikt hebben tot nu toe
We zijn erg blij dat vele opdrachtgevers al het vertrouwen in ons hebben getoond. Zo hebben we in het afgelopen jaar al voor vele opdrachtgevers mogen werken. We hebben bijvoorbeeld onze bijdrage geleverd aan de volgende merken; FEMME, Heel Deventer Hapt, Porsche, Concours d’élégance, Royal Polo at the palace etc.

Team Frescon
Team Frescon is enorm gegroeid door de verbreding van diensten bij onze opdrachtgevers. We zijn in 2017 gestart met 3 online marketeers en gaan 2018 in met 5 online marketeers, een accountmanager en een aantal freelancers die ons ondersteunen. We hebben een zeer sterk team professionals die ook in 2018 de juiste campagnes ontwikkelen en voor u als opdrachtgever klaar staan.

Wat nemen wij mee naar 2018?
We gaan met het huidige team van Frescon onze opdrachtgevers verder ondersteunen met uitgekiende content- en online strategieën. Tevens bieden wij onze opdrachtgevers uitgebreidere pakketten, met nog slimmere tools. We houden u in 2018 op de hoogte. We hebben er zin in!