Blog

Maak kennis met Kaylee!

Mijn naam is Kaylee Latumahina en ik ben 23 jaar. Ik woon in Stroe waar ik nu twee jaar samenwoon met mijn vriend. Bij Frescon ben ik werkzaam als online marketeer. Online Marketing Als online marketeer ben ik via verschillende kanalen bezig om bedrijven beter zichtbaar…

Messenger Bots

Messenger Bots Waarom je nu de Messenger Bot in moet zetten voor jouw organisatie Why not? De Facebook Messenger Bot is een stukje software dat automatisch gesprekken kan voeren met personen in de Facebook Messenger. De resultaten vanuit de Messenger Bots zijn extreem hoog in…

Inspirerende werkomgeving: Frescon in de Gasfabriek

In 2015 is de basis gelegd voor het huidige Business Innovatie Centrum van de Gasfabriek, het voormalige Essent gebouw. Frescon is sinds 2016 gevestigd in de Gasfabriek in Deventer. Een prachtig pand met veel jonge, frisse ondernemers. De Gasfabriek is een innovatie- en business-ontmoetingsplek, waar…

Workshop contentmarketing: het idee achter je product verkopen

Na de eerste succesvolle editie van Deventer Grows Digital, komt er op 27 juni een vervolg! Ook dit jaar staat de dag weer in het teken van kennis delen op het gebied van e-commerce. Wij verzorgen hier een workshop contentmarketing! De e-commerce conferentie vindt plaats…

#KeepChallenging winactie

A1 Bedrijvenpark A1 Bedrijvenpark is één van onze prachtige opdrachtgevers. A1 bedrijvenpark is volop in beweging met dagelijks nieuwe ontwikkelingen. Team Sunweb, A1 Bedrijvenpark Deventer en Fietsprovincie Overijssel hebben gezamenlijk een winactie bedacht. Deze winactie is door Team Frescon uitgezet tot een succesvolle campagne. Winactie…

Most important branding trends

  Online Branding, content strategie, videomarketing; slechts een drietal termen op het gebied van online marketing. Zie jij als ondernemer door de bomen het bos niet meer? Je wilt als organisatie meegaan met de trends en voldoen aan de behoefte van je doelgroep, maar hoe…

Video first: bewegend beeld is dé trend van 2018

Video is een van de belangrijkste middelen op sociale media. Meer dan 45% van de Facebookgebruikers kijkt meer dan 1 uur per week video’s op Facebook. Mede daardoor is een video een uiterst geschikt middel om in te zetten voor Facebook- en LinkedIn-advertenties. Videomarketing is…

Een terugblik op 2017 met Patrick König

  December 2017, een mooie periode om eens terug te kijken op afgelopen jaar. Wat is er allemaal gebeurd en wat hebben wij bij Frescon allemaal gedaan? Welke uitdagingen zijn wij aangegaan en wat zijn de mooie momenten geweest? En uiteraard wat we meenemen naar…

Frescon workshop tijdens Deventer Marktplein 2017

Afgelopen woensdag 15 november gaven we een workshop Contentmarketing tijdens Deventer Marktplein! Wil je alles nog eens rustig nalezen? Of ben je benieuwd wat we tijdens de workshop hebben besproken? Wij sturen hem graag naar je toe! Laat hier je e-mailadres achter en wij gaan hem…

Van een idee naar een merk

Aan het ontstaan van FEMME-inspiratie hebben 2 vragen ten grondslag gelegen, namelijk: Is er behoefte aan een inspiratievolle avond voor vrouwen in de regio Deventer? Krijgen we 350 vrouwen enthousiast om hier aan deel te nemen? Met deze vragen zijn we de brainstormsessie in gegaan….

Opa taggen op Instagram? Een Snapchat sturen naar oma? Het kan!

Zit jouw opa al op Facebook? Belt jouw oma jou al via WhatsApp? Dan zijn zij een duidelijk voorbeeld van de inhaalslag van ouderen op sociale media. Erg hip! Het aantal jongeren dat sociale netwerken als WhatsApp, Facebook en Twitter gebruikt is in de afgelopen…

Snapchat introduceert: Snap Map

  Stel, je hebt even niets te doen en vraagt je af of er leuke evenementen in de buurt zijn. Wat doe je dan? Waarschijnlijk zoek je dan op Facebook of Google naar de agenda’s van concerthallen, theaters of kroegen. Maar er is nu een…